loading...
تری دانلود
Aref بازدید : 154 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

Opera.Cover نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 25.0 Build 1614.50 Final

 

 

 

password نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 25.0 Build 1614.50 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 25.0 Build 1614.50 Final لینک دانلود – ۳۰ مگابایت  |  لینک کمکی

Aref بازدید : 152 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 14 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

Added support for Firefox 35
Improved Google Chrome integration module
Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

 

password آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 14 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 14 Final لینک دانلود – ۶ مگابایت  |  لینک کمکی

 

Aref بازدید : 107 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که شما نیز می توانید تمامی مطالب یک سایت را به طور کامل و کنترل شده در حافظه کامپیوتر خود نگهداری کنید؟ نرم افزارهای زیادی شما را در این زمینه یاری می کنند اما هرکدام از نرم افزارها با مشکلاتی همراه هستند. امروز دانلودها قصد دارد شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود یک سایت از اینترنت آشنا کند! نرم افزاری که شاید بتوان گفت در این زمینه اولین پیشنهاد دانلودها برای شما است. با استفاده از Offline Explorer Enterprise شما میتوانید تعداد نا محدودی از سایت های مورد علاقه خودتان را از پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP دانلود و بصورت آفلاین مشاهده کنید! نرم افزار فوق ابزار های مورد نیاز برای مشاهده ، مرور ، ویرایش و جستجو صفحات را هم در اختیارتان قرار میدهد طوری که هیچ تفاوتی با زمان آنلاین بودن آن صفحات احساس نمیشود!این نرم افزار توانایی دانلود بیش از یک میلیون سایت اینترنتی را در یک پروژه تعریف شده دارد!

 

MetaProducts Offline Explorer Enterprise 6.9.4144 نرم افزار مشاهده آفلاین وبسایت ها MetaProducts Offline Explorer Enterprise 6.9.4144

 

password نرم افزار مشاهده آفلاین وبسایت ها MetaProducts Offline Explorer Enterprise 6.9.4144رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مشاهده آفلاین وبسایت ها MetaProducts Offline Explorer Enterprise 6.9.4144 لینک دانلود – ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 414 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

Shareaza یکی از نرم افزار های دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده (P2P) می باشد،که به شما اجازه می دهد از هرگونه فایلی با هر پسوندی که بر روی شبکه های محبوب موجود است استفاده کنید. (شامل آهنگ ،فیلم،بازی،…..).این نرم افزار رایگان و عاری از هرگونه ویروس ،تروجان و کرم های معمول می باشد. Shareaza می تواند به طور جداگانه و هم زمان به ۴ شبکه متصل شود،شما هم مانند هزاران کاربر این برنامه می توانید از شبکه های EDonkey2000, Gnutella, BitTorrent ,Gnutella2 فایل دلخواه خود را دانلود و یا آپلود کنید.از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به تولید مجموعه های مختلف از جمله آلبوم های موزیک همراه با لیست آهنگ ها،جلد آلبوم و توضیحات آن اشاره کرد.برای هر جستجویی پنجره ای جدید با نتایج آن باز می شود ،نتیجه های تکراری به هیچ عنوان حذف نشده تا شما همه ی موارد را بررسی کنید و به فایل دلخواه خود دست یابید. در همین رابطه نقد ها و امتیاز هایی که کاربران به فایل دادن نمایش داده می شود تا موجب سرعت بخشیدن در تصمیم گیری شما شود.استفاده و هماهنگی با Unicode باعث می شود تا شما به جستجو در زبان دلخواه خود بپردازید.از ویژگی هاید دیگر این برنامه می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری و همچنین چت با کاربران دیگر اشاره کرد.

 

Shareaza 2.7.5.0 Final نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها Shareaza 2.7.5.0 Final

 

password نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها Shareaza 2.7.5.0 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها Shareaza 2.7.5.0 Final لینک دانلود – ۲۵ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 171 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

Google Drive یکی دیگر بهترین خدمات کمپانی گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای افراد جهان می باشد که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد! اگر شما فضای کافی در دسکتاپ خود ندارید می توانید آن را در گوگل درایو آپلود کنید و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید .ایل گفتن هست که در سرویس درایو گوگل فرمت رایج فایل ها Google Document می باشد که می توان بصورت آنلاین هم فایل ها را به آن تبدیل کرد و به اشتراک عموم گذاشت. سقف حجم رایگان برای هر اکانت ۵ گیگ می باشد.همچنین میتوانید اسناد، عکس ها، فیلم ها خود و … را ویرایش کرده و ان ها را ذخیره کنید.

 

Google Drive 1.6.3837.2778 نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive 1.6.3837.2778

 

password نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive 1.6.3837.2778رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive 1.6.3837.2778 لینک دانلود – ۳۲ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 170 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

ویدیوهای خانگی خود را به ویدیوهایی با حرفه ای ترین ادیت های هالیوودی تبدیل کنید! با نرم افزار جدید کمپانی Nero با نام Nero Video 2015 شما می توانید ویدیوهای خود را با انیمیشن های خارق العاده خلق کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید، رایت کنید و یا در حافظه سیستم خود نگهداری کنید. این نسخه از نرم افزار ویرایشگر ویدیویی Nero، با پشتیبانی از سیستم Ultra HD یا همان ۴K همراه است و از تم های بسیار بسیار متعددی پشتیبانی می کند. از دیگر افزونه های آن می توان به استابیلایزرهای ویدیویی و پکیج افکت های ویدیویی را یاد کرد.

 

Nero Video 2015 cover طعم جدیدی در ویرایش ویدیوهای 4K با Nero Video 2015 v16.0.01500

 

 

caution طعم جدیدی در ویرایش ویدیوهای 4K با Nero Video 2015 v16.0.01500 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password طعم جدیدی در ویرایش ویدیوهای 4K با Nero Video 2015 v16.0.01500 پسورد فایل: www.downloadha.com

download طعم جدیدی در ویرایش ویدیوهای 4K با Nero Video 2015 v16.0.01500 لینک دانلود – ۹۷۵.۴۱ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 156 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.1.129 Final منتشر شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer.Cover پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط The KMPlayer 3.9.1.129 Final

 

 

آموزش حذف تبلیغات :
control panel> internet options>security>restricted sites
در این قسمت در قسمت sites تایپ کنید player.kmpmedia.net
Add را بزنید.

 

 

password پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط The KMPlayer 3.9.1.129 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط The KMPlayer 3.9.1.129 Final لینک دانلود – ۳۴ مگابایت  |  لینک کمکی

Aref بازدید : 135 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

Movie Collector نرم افزاری برای ساخت فهرست از فیلم های DVD به صورت خودکار در یک پایگاه داده می باشد. شما می توانید با کمک این نرم افزار برای فیلم های Blu-Ray و DVD خود در کوتاه ترین زمان ممکن، دیتا بیس زیبایی ایجاد کنید . کافیست تنها عنوان فیلم و یا بارکُد آن را وارد نمایید تا به صورت اتوماتیک، این نرم افزار عنوان، پوستر، عوامل ساخت و تمام اطلاعات ابن فیلم را برای شما پیدا کند و کتابخانه ی زیبایی برای آرشیو فیلم هایتان ایجاد کند . این نرم افزار توسط کمپانی Collectorz.com ساخته و عرضه شده است.

 

Movie Collector Cobalt Pro 7.1 Final نرم افزار آرشیو کردن فیلم ها Movie Collector Cobalt Pro 7.1 Final

 

password نرم افزار آرشیو کردن فیلم ها Movie Collector Cobalt Pro 7.1 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار آرشیو کردن فیلم ها Movie Collector Cobalt Pro 7.1 Final لینک دانلود – ۲۷ مگابایت | لینک کمکی

 

Aref بازدید : 132 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

نرم افزار بسیار کامل برای تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند VSO می باشد. با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری  .avi .divx .flv .mpg .mkv .wmv .xvid Blu-rays DVDs .ac3 .dts .mp3 .wav .wma .flac .mka .ape .mp1 .mp2 .mpa .mpga .mpu .aac .m4a .ma4 .mpc .ogg .ra .ram .rm .aif .wav .wave .au میتواند کاربر را در زمینه تبدیل فرمت بی نیاز کند. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از انواع زیرنویس ها با فرمت های نظیر srt و Sub میتواند برای ویدیوی شما زیرنویس نیز قرار دهد. نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتواند ویدیو و یا صوت در حال تبدیل را به کاربر نمایش دهد و پخش کند و همچنین با دارا بودن قابلیت ویرایش های جزئی نظیر تنظیم نور و کنتراست و همچنین چسباندن چندین ویدیو برای تبدیل به یک ویدیو واحد نرم افزار میتواند از نظر ویرایشی به دیگر نرم افزارها بی نیاز باشد.

 

VSO.Video.Converter.Cover تبدیل فرمت صوتی و تصویری با VSO Video Converter 1.5.0.10 Final

 

 

 

password تبدیل فرمت صوتی و تصویری با VSO Video Converter 1.5.0.10 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download تبدیل فرمت صوتی و تصویری با VSO Video Converter 1.5.0.10 Final لینک دانلود – ۴۷ مگابایت  |  لینک کمکی

Aref بازدید : 139 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

mySongBook Player نرم افزار کاربردی در زمینه موسیقی است که به کمک آن میتوانید به کتابخانه ای از تبلچر و دفتر نت موسیقی دسترسی داشته و اقدام به شنیدن ، یادگیری و پرینت آنها نمایید . mySongBook Player به گونه ای طراحی شده است که می تواند مورد استفاده نوازندگان در سطوح مختلف باشد تا صفحات موسیقی مورد نظرشان را مرور و بررسی کنید.کتابخانه ای که در این نرم افزار تعبیه شده توسط کمپانی Arobas Music تنظیم شده که اکثر آثار موسیقی دان های حرفه ای در آن موجود می باشد.

 

mySongBook Player 1.0.2 r11370 نرم افزار نت موسیقی mySongBook Player 1.0.2 r11370

 

password نرم افزار نت موسیقی mySongBook Player 1.0.2 r11370رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار نت موسیقی mySongBook Player 1.0.2 r11370 لینک دانلود – ۱۰۴ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 110 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2

 

 

 

password برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2 پسورد فایل : www.downloadha.com

download برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2 لینک دانلود – ۱۳ مگابایت  |  لینک کمکی

Aref بازدید : 128 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

MediaPortal نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.

 

MediaPortal 1.8.0 Final نرم افزار مدیا سنتر بی نظیر MediaPortal 1.8.0 Final

 

password نرم افزار مدیا سنتر بی نظیر MediaPortal 1.8.0 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیا سنتر بی نظیر MediaPortal 1.8.0 Final لینک دانلود – ۱۰۰ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 128 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

thumbnails در اصل تصویر کوچکی است که روی فایل ویدئویی (همانند آیکن) قبل از اجرا و به منظور کنترل و دسترسی آسان به فایل مربوطه ساخته می شود. Video Thumbnails Maker یک نرم افزار کوچک و بسیار کاربردی در زمینه ساخت Thumbnails برای ویدیوهای شما می باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های ویدئویی (حتی فرمت هایی نظیر MOV, QT, FLV, SWF, RM) پشتیبانی می کند. این برنامه قابلیت ساخت سریع Thumbnails را دارد و می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که آرشیوهای ویدیویی در منزل و یا در آفیس خود دارند و دیگر نیاز نیست برای شناسایی ویدیوها آنها را اجرا کنند بلکه از طریق تصاویر Thumbnails می توانند تصویر گوچک را ببینند و در صورت نیاز آن را اجرا کنند.

 

Video Thumbnails maker 6.3.0.0 نرم افزار ساخت تصاویر کوچک برای فیلم Video Thumbnails maker 6.3.0.0

 

password نرم افزار ساخت تصاویر کوچک برای فیلم Video Thumbnails maker 6.3.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت تصاویر کوچک برای فیلم Video Thumbnails maker 6.3.0.0 لینک دانلود – ۱۲ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 154 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

هدف از پخش تریلر ها این است که کسانی که به سینما می روند ترغیب شوند تا برای فیلم بعدی مجدداً به سینما بروند. منتها بعد از مدتی، کسانی که در امر بازاریابی و تبلیغات فیلم ها بودند متوجه شدند که اگر این تریلر ها را در اول فیلم ها نمایش بدهند هم اثر آن ها بیشر است و هم تعداد بیشتری آنرا می بینند زیرا آخر فیلم کسی حوصله ندارد تا در سینما مانده و تبلیغ فیلم دیگری را ببیند. FilmspiritFilmspirit نرم افزاری کاربردی که به کاربران اجازه می دهد تا از فیلم های ویدئویی شخصی خود، تریلر فیلم های حرفه ای بسازند. در این نرم افزار چندین تمپلیت قرار گرفته است که کاربران می توانند زمان ساخت فیلم، به دلخواه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند. در این نرم افزار چندین تمپلیت قرار گرفته است که کاربران می توانند زمان ساخت فیلم، به دلخواه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.همچنین این نرم افزار از نسخه ها مختلف ویندوز نیز پشتیبانی میکند.

 

Filmspirit v1.0.6.20130101 نرم افزار ساخت تریلر فیلم Filmspirit v1.0.6.20130101

 

password نرم افزار ساخت تریلر فیلم Filmspirit v1.0.6.20130101رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت تریلر فیلم Filmspirit v1.0.6.20130101 لینک دانلود – ۸۳ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 163 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

ID3 Renamer نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند جهت تغییر تگ فایل های صوتی می باشد. یقینا صدها و یا هزاران بار برای شما پیش آمده که به هنگام گوش دادن به موزیک در رایانه و یا گوشی و یا ضبط ماشین متونی در هر آهنگ مشاهده می کنید که اکثریت شامل نام خواننده و نام آهنگ و سال ساخت و یقینا یک وب سایت می باشد که به این متون که مشاهده می کنید تگ موزیک گفته می شود که شامل اطلاعات موزیک + تبلیغات در اکثر مواقع می باشید و اگر شما نیز قصد انجام یک تبلیغ گسترده را دارا هستید می توانید با دانلود موسیقی و ویرایش تگ های ان تبلیغات خود را در موسیقی قرار دهید. این نرم افزار توانایی ویرایش تمامی تگ های موسیقی را دارا می باشد و یکی از مزیت های آن قابلیت استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن برای انتقال دسته ای فایل به قسمت ویرایش می باشد که به شما این قدرت را می دهد تا هر کدام از تگ های موجود را به صورت گروهی ویرایش نمایید.

 

ID3 Renamer 7.2.3 نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی ID3 Renamer 7.2.3

 

password نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی ID3 Renamer 7.2.3رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی ID3 Renamer 7.2.3 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

 

Aref بازدید : 154 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

توسط برنامه کم حجم WHDownloader می توانید به راحتی آخرین آپدیت های Windows 8.1, Windows 7 Post-SP1, Office 2013 Post-SP1, Office 2010 Post-SP2 را به صورت جداگانه دانلود نمایید . در واقع این برنامه Hotfix های جدید ویندوز و همچنین برنامه آفیس را از سایت های منبع دانلود می کند . اگر می خواهید بدون نصب دوباره ی ویندوز ، آپدیت های جدید ویندوزهای مایکروسافت را در اختیار داشته باشید ، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند .

 

WHDownloader دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس توسط WHDownloader 0.8 Final

 

  – برنامه اجرای این برنامه نیازمند Net framework 4 هستید .  

 

password دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس توسط WHDownloader 0.8 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس توسط WHDownloader 0.8 Final لینک دانلود – 1.9 مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 178 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (2)

YUMI نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

YUMI v2.0.0.5 نرم افزار ساخت حافظه usb راه انداز YUMI v2.0.0.5

 

password نرم افزار ساخت حافظه usb راه انداز YUMI v2.0.0.5رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت حافظه usb راه انداز YUMI v2.0.0.5 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 228 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی .NET طراحی شده اند نیاز به این برنامه در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.نسخه ای که هم اکنون تیم دانلودها برای شما عزیزان مهیا کرده است در ویندوز محبوب ۷ هم به راحتی قابل نصب می باشد.

 

Microsoft .NET Framework 4.5.2 نرم افزار کاربردی Microsoft .NET Framework 4.5.2

 

password نرم افزار کاربردی Microsoft .NET Framework 4.5.2رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار کاربردی Microsoft .NET Framework 4.5.2 لینک دانلود – ۶۶ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 125 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

نرم افزار Wondershare Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

 

Wondershare Time Freeze 2.0.3.0 نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Wondershare Time Freeze 2.0.3.0

 

password نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Wondershare Time Freeze 2.0.3.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Wondershare Time Freeze 2.0.3.0 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

Aref بازدید : 148 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه September 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014

 

کدام نسخه ویندوز “۸.۱” را نصب کنیم؟

Windows 8.1 : عمومی‌ترین نسخه و همچنین نسخه پایه از ویندوز ۸.۱ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیت عرضه شده است. این نسخه امکانات مورد نیاز برای کاربران خانگی اعم از صفحه شروع، کاشی‌های زنده، فروشگاه ویندوز، اینترنت اکسپلورر ۱۰، کاربری مایکروسافت و محیط دسکتاپ را در خود جای داده است.

 

Windows 8/1 Pro : این نسخه را می‌توانیم با ویندوز ۷ نسخه Professional و Ultimate در یک ردیف قرار دهیم. نسخه Pro برای کاربران حرفه‌ای (طرفداران ویندوز) و کاربران تجاری طراحی شده است و همه امکانات در نظر گرفته شده در ویندوز ۸.۱ در این نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دسترسی از راه دور توسط Remote Desktop، سیستم رمزنگاری فایل‌ها، هارد‌دیسک مجازی و BitLocker برخی امکاناتی است که در این نسخه در اختیار شما قرار می‌گیرد. ابزار Windows Media Center نیز برای کاربران این نسخه از ویندوز به‌صورت بسته‌ای جداگانه عرضه شده و قابل استفاده است.

 

Windows 8.1 Enterprise :نسخه سازمانی ویندوز ۸.۱ یا همان Enterprise تمامی امکانات نسخه حرفه‌ای (Pro) را در خود جای داده است، با این تفاوت که از Windows Media Center پشتیبانی نمی‌کند.نسخه سازمانی در اختیار مشتریان تضمین شده همچون MSDN (شبکه توسعه‌دهندگان مایکروسافت) و مشترکان Technet قرار می‌گیرد.

 

Windows 8.1 RT : دوستداران سیستم‌عامل ویندوز که قصد دارند تبلت را جایگزین رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ کنند، می‌توانند از این نسخه کمک بگیرند. ویندوز ۸.۱ ویرایش آر‌.تی برای دستگاه‌های مجهز به پردازنده ARM طراحی شده است که امروزه در بسیاری از تبلت‌ها یافت می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ برای دستگاه‌های لمسی بهینه‌سازی شده است و نسخه پایه مجموعه آفیس شامل Word Excel PowerPoint و OneNote روی آن وجود دارد. ویندوز آر.‌تی امکانات کمتری نسبت به ویندوز ۸.۱ داشته و قادر به اجرای برنامه‌های دسکتاپی ویندوز نیست، اما قابلیت اجرای بسیاری از برنامه‌های محیط مترو را که روی ویندوز ۸.۱ اجرا می‌شود، دارد.

 

توجه : نسخه های Core برای کامپیوترهای خانگی مناسب نمی باشند ، همچنین نسخه های N فاقد Windows Media Player هستند .بهترین نسخه برای کاربران خانگی نسخه ی PRO می باشد .

 

نسخه های موجود در این پک :

Windows 8.1 (Core) / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 (Core) N / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 (Core) Single Language / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 Pro / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 Pro N / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 Pro VL / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 Pro N VL / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 Pro WMC / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 Enterprise / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows 8.1 Enterprise N / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows Embedded 8.1 Industry Pro / OEM / KMS/OEM-Activated
Windows Embedded 8.1 Industry Enterprise / OEM / KMS/OEM-Activated

 

source دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014 توضیحات نصب: فایل های فشرده را اکسترک نمایید و فایل ISO بدست آمده را با سرعت نرمال برروی DVD رایت کنید و یا با استفاده از برنامه های ساخت بوت ویندوز از USB به نصب ویندوز بپردازید که روش دوم پیشنهاد سایت می باشد. تمام نسخه های موجود در این پک به صورت خودکار اکتیو می شوند.

 

 

download دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014 دانلود نسخه ۳۲ بیتی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:
دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

 

download دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014 دانلود نسخه ۶۴ بیتی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

Aref بازدید : 160 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

 

 

منوی استارت جدید در ویندوز ۱۰:

مایکروسافت بعد از بازخورد منفی از حذف منوی استارت در ویندوز ۸، تصمیم به انتشار به‌روزرسانی جدیدی بانام ۸.۱ کرد که در آن دکمه‌ی استارت به‌جای خود بازگشت. ولی اکنون به نظر می‌رسد در ویندوز ۱۰ منوی استارت شاهد تغییراتی از قبیل باز شدن منو به‌صورت سنتی باقابلیت پین کردن نرم‌افزارهایی مختلف حتی نرم‌افزارهایی که برای نسخه‌ی دسکتاپ طراحی نشده‌اند اشاره کرد.

 

همه‌چیز در قالب پنجره:

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نسخه‌ی آتی ویندوز امکان اجرای نرم‌افزارهایی که با رابط کاربری لمسی سازگار هستند را نیز به محیط دسکتاپ بیاورد. در کنار این ویژگی اضافه شدن یا به‌نوعی بازگشت دکمه‌های بستن و کوچک کردن در گوشه‌ی پنجره‌های نرم‌افزارها می‌توان اشاره کرد.

 

چندین دستکتاپ یا همان صفحه‌ی کار در ویندوز ۱۰:

امکان دارد صفحه‌ی اصلی کار شما در ویندوز بسیار شلوغ باشد و یا چندین نفر از یک سیستم استفاده نمایید و هر شخص خواهان قرار دادن نرم‌افزارهای دلخواه بر روی دسکتاپ باشد.در ویندوز ۱۰ امکان استفاده از چندین دسکتاپ و قابلیت سوئیچ بین آن‌ها فراهم گردیده است.

 
جست‌وجوی سریع‌تر:

مایکروسافت قصد دارد File Explorer ویندوز ۱۰ را به‌نوعی هوشمند سازد تا پوشه‌هایی که شما بیشتر به آن‌ها سر می‌زنید را به خاطر سپرده تا در صورت جستجوی فایلی ، پوشه‌های پربازدید را در رأس جستجو قرار دهد.با این کار احتمال سریع‌تر پیدا شدن فایل نیز افزایش خواهد یافت.

 
اضافه شدن دکمه‌ی کار:

با کلیک بر روی این دکمه که قرار است به ویندوز ۱۰ بیاید، می‌توان به‌سرعت بین نرم‌افزارها و دسکتاپ‌های متفاوت سوئیچ کرد.

 
کلید ها و میان‌برهای جدید:

یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه‌شده به ویندوز ۱۰ خط فرمان قابل‌برنامه‌ریزی است که فرد می‌تواند با برنامه‌ریزی آن به‌صورت شخصی یک میانبر برای اجرای هر فرمانی استفاده نماید.

 
File Explorer جدید:

در نسخه‌ی آتی ویندوز شاهد File Explorer جدید خواهیم بود که بر روی آن دکمه‌ی خانه باقابلیت تعریف هر صفحه‌ای اشاره کرد.همچنین دکمه‌هایی بر روی آن به‌منظور سهولت در اشتراک گزاری فایل‌ها و صفحات بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی تعبیه‌شده است.

 

قالب‌بندی بهتر صفحه:

ویندوز جدید این امکان را می‌دهد که به‌صورت هم‌زمان از ۴ نرم‌افزار استفاده کنید و تمام آن‌ها را به‌صورت کامل مشاهده نمایید.در این طرح جدید، صفحه به یک مربع تقسیم می‌شود. ویندوز جدید هم‌چنین نرم‌افزارهایی که به‌طور پنهان در حال فعالیت می‌باشند را به کاربر اطلاع می‌دهد و حتی به‌طور هوشمند پیشنهادهایی باکار در حال انجام کاربر برای استفاده از نرم‌افزارها و پر کردن فضای خالی صفحه ارائه می‌کند.

 
تطبیق با رابط کاربری:

بهترین امکان معرفی‌شده در ویندوز ۱۰ را می‌توان به اینجا محیطی که در آن‌هم استفاده از موس و کیبورد وجود دارد و هم صفحه‌ی لمسی. ویندوز جدید به‌طور خودکار در شرایط وصل و استفاده از موس و کیبورد نرم‌افزارها و محیط را برای استفاده از آن‌ها آماده می‌کند و در صورت استفاده از صفحه‌ی لمسی محیط را با این رابط کاربری تطبیق خواهد داد.

 
یک فروشگاه برای همه:

انتظار می‌رود در نسخه‌ی آتی یک استور یا فروشگاه برای دریافت نرم‌افزارها وجود داشته باشد که هم‌اکنون نیز این کار شروع‌ شده است.با این ویژگی نرم‌افزارهای طراحی‌شده قابلیت اجرا بر روی‌ گوشی و هم سیستم‌های رومیزی را خواهند داشت.

دراین‌بین اطلاعاتی از صفحه‌ی آگاه‌سازی‌ها و دستیار صوتی مایکروسافت قید نشده اما به‌طور یقین این دو ویژگی از قابلیت‌های ویندوز ۱۰ خواهند بود. درهرصورت باید منتظر ماند تا مایکروسافت در آینده نسخه‌ی پیش‌نمایش را منتشر کند زیرا نسخه‌ی پیش‌نمایش بیشترین شباهت را به نسخه‌ی نهایی ویندوز خواهد داشت.

 

source دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال با استفاده از برنامه های نصب ویندوز از روی USB ، به نصب ویندوز بپردازید . روش دیگر رایت فایل ISO برروی DVD است که روش اول مورد تایید دانلودها می باشد. قابل به ذکر است این نسخه آزمایشی می باشد و نسخه ی کامل این ویندوز در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود .

 
download دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview دانلود نسخه ۳۲ بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

download دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview
 
دانلود نسخه ۶۴ بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 

———————————————————————–

 

download دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Previewدانود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ :    HD 720p   |   HD 480p

Aref بازدید : 141 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا October 2014 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

WinXP.SP3.Cover دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated October 2014

 

 

source دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated October 2014 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید تا برای بوت شدن ویندوز به مشکل برخورد نکنید. برای نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نامبر نمی باشد و به طور اتومات خود ویندوز این کار را انجام می دهد. فایل های فشرده و نصب ویندوز تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این ویندوز نهایت استفاده را ببرید.

 

caution دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated October 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

password دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated October 2014 پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated October 2014 لینک دانلود – ۵۸۳ مگابایت  |  لینک کمکی

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت pcblog
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • دانلود آهنگ جدید
  • وبلاگ
  • تبادل لینک رایگان
  • گن لاغری مردانه
  • شارژر همراه
  • عینک آفتابی
  • فروشگاه اینترنتی لباس مردانه
  • عینک دودی ریبن
  • فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ
  • ساخت وبلاگ رایگان
  • دانلود آهنگ جدید
  • تبادل لینک
  • مهندسین عمران
  • رز بلاگ
  • کارت شارژ گران نحرید تخفیف 35 درصد
  • فنچ راه راه
  • دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود رایگان نرم افزار ،بازی ،موبایل
  • دانلود نرم افزار: دانلود دهوند | دانلود رایگان
  • اپل اپس | دانلود برنامه آیفون آیپد، دانلود بازی آیفون آیپد ...
  • نرم افزار بازی - وطن دانلود
  • سافت گذر اولین دانشنامه نرم افزار ایران - دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود رایگان | دانلود اندروید بازی فیلم آیفون آیپد عکس نرم ...
  • اندروید گذر | دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • موبایل 20 | دانلود بازی اندروید و برنامه آندروید
  • سیب دانلود - مرجع دانلود نرم افزار، بازی، موبایل، کنسول، ...
  • نیو فور اندروید: دانلود نرم افزار و بازی برای اندروید
  • يک موبايل: اندروید نرم افزار بازی دانلود
  • اندروید ها - دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,اندروید ...
  • اندرویدکده | دانلود بازی ، برنامه های اندروید ، نرم افزار و بازی HD
  • سافت98
  • دانلود فیلم ایرانی جدید
  • سایت دانلود رایگان - اف دی ال
  • دانلود نرم افزار - پی سی ورلد
  • آسان دانلود
  • دانلود فارسی | دانلود - دانلود نرم افزار-دانلود بازی
  • دانلود ها
  • دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم
  • سرزمین دانلود
  • دانلود رايگان نرم افزار
  • پی سی دانلود: نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...
  • دانلود آلبوم جدید
  • دنياي دانلود
  • دانلودی - loxblog.Com
  • سرزمین دانلودی ها همراه با تفریح و سرگرمی دی ایکس دانلود
  • بهترین بازی دانلودی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • سه شنبه 24 شهريور 1394
  • يکشنبه 15 شهريور 1394
  • جمعه 06 شهريور 1394
  • سه شنبه 20 مرداد 1394
  • شنبه 17 مرداد 1394
  • شنبه 03 مرداد 1394
  • پنجشنبه 25 تير 1394
  • سه شنبه 23 تير 1394
  • دوشنبه 22 تير 1394
  • شنبه 20 تير 1394
  • پنجشنبه 18 تير 1394
  • چهارشنبه 17 تير 1394
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • جمعه 05 تير 1394
  • پنجشنبه 04 تير 1394
  • شنبه 30 خرداد 1394
  • شنبه 23 خرداد 1394
  • جمعه 15 خرداد 1394
  • چهارشنبه 13 خرداد 1394
  • يکشنبه 10 خرداد 1394
  • جمعه 01 خرداد 1394
  • پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394
  • سه شنبه 29 ارديبهشت 1394
  • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394
  • جمعه 25 ارديبهشت 1394
  • پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394
  • جمعه 18 ارديبهشت 1394
  • پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394
  • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394
  • شنبه 12 ارديبهشت 1394
  • پنجشنبه 10 ارديبهشت 1394
  • سه شنبه 08 ارديبهشت 1394
  • سه شنبه 01 ارديبهشت 1394
  • يکشنبه 30 فروردين 1394
  • جمعه 28 فروردين 1394
  • پنجشنبه 27 فروردين 1394
  • جمعه 21 فروردين 1394
  • چهارشنبه 19 فروردين 1394
  • دوشنبه 17 فروردين 1394
  • يکشنبه 09 فروردين 1394
  • يکشنبه 02 فروردين 1394
  • شنبه 16 اسفند 1393
  • جمعه 15 اسفند 1393
  • جمعه 01 اسفند 1393
  • دوشنبه 27 بهمن 1393
  • شنبه 18 بهمن 1393
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393
  • يکشنبه 12 بهمن 1393
  • پنجشنبه 09 بهمن 1393
  • شنبه 04 بهمن 1393
  • سه شنبه 30 دی 1393
  • شنبه 06 دی 1393
  • جمعه 05 دی 1393
  • سه شنبه 02 دی 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • دوشنبه 10 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • سه شنبه 04 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • يکشنبه 02 آذر 1393
  • شنبه 01 آذر 1393
  • سه شنبه 27 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • يکشنبه 25 آبان 1393
  • چهارشنبه 21 آبان 1393
  • سه شنبه 20 آبان 1393
  • دوشنبه 19 آبان 1393
  • يکشنبه 18 آبان 1393
  • شنبه 17 آبان 1393
  • جمعه 16 آبان 1393
  • چهارشنبه 14 آبان 1393
  • سه شنبه 13 آبان 1393
  • دوشنبه 12 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • شنبه 10 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • پنجشنبه 08 آبان 1393
  • سه شنبه 06 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • يکشنبه 04 آبان 1393
  • نظرسنجی
    از چه نوع مطلب بیشتر خوشتان می آید؟
    پیوندهای روزانه
  • ساخت وبلاگ رایگان (1028)
  • دانلود آهنگ جدید (558)
  • تبادل لینک (329)
  • مهندسین عمران (516)
  • عاشقان فیلم (318)
  • اندروید (303)
  • مرکز دانلود زیرنویس فارسی (692)
  • فری دانلود - مرکز دانلود رایگان همه چی (357)
  • - دانلود کارتون | انیمیشن‌ کوتاه | سریال (782)
  • کتابناک: دانلود کتاب الکترونیکی (305)
  • دانلود بازی|تاپ 2دانلود,Xbox360,Psp,Ps3,Pc (645)
  • ياس دانلود | دانلود بازی و نرم افزار (438)
  • دانلود مقاله رايگان ايلرنيکا (728)
  • وردپرس فارسی » دریافت (418)
  • فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید (277)
  • ارم دانلود | نرم افزار، بازی، انیمیشن، مستند، آموزشی، موسیقی (450)
  • سافت98 (444)
  • دانلود آهنگ جدید | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار (476)
  • دانلود فیلم ایرانی جدید (627)
  • سایت دانلود رایگان - اف دی ال (399)
  • دانلود فیلم (333)
  • دانلود نرم افزار - پی سی ورلد (293)
  • دانلود نرم افزار روز,موبایل,دانلود بازی,فیلم مستند,ترفند ... (570)
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک (435)
  • آسان دانلود (421)
  • دانلود فارسی | دانلود - دانلود نرم افزار-دانلود بازی (310)
  • دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس (399)
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم (371)
  • سرزمین دانلود (381)
  • دانلود رايگان نرم افزار (337)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1722
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 710
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,732
  • بازدید ماه : 1,732
  • بازدید سال : 85,332
  • بازدید کلی : 389,222